okl czew2

„Zespół NamingRights.pl przygotował dla nas wycenę oraz ofertę sprzedaży praw do nazwy Areny Legionowo. Dotychczasowa współpraca przebiegała z największym profesjonalizmem. Polecam współpracę z zespołem NamingRights.pl.”

Dyrektor MOSiR Legionowo, Grzegorz Gutkowski

Dla biznesu

Nazwa „Motoarena Toruń” wystawiona na sprzedaż

Po stadionach budowanych na turniej Euro 2012 przyszedł czas na sprzedaż praw do nazwy nowoczesnego toru żużlowego „Motoarena”  w Toruniu.  Przetarg ogłoszony przez władze miasta potrwa do 18 maja i skierowany jest do firm, które skutecznie wesprą organizatora w Motoarena_smposzukiwaniu sponsora tytularnego dla obiektu. Toruński wydział sportu i turystyki określił dwa kluczowe kryteria, które pozwolą wyłonić przyszłego partnera: kwota pozyskana od sponsora oraz cena za usługę doradczą.


Gra toczy się o wysoką stawkę. Oddana do użytku w 2009 roku „Motoarena” jest wciąż najnowocześniejszym torem żużlowym na świecie i cieszy się dużym prestiżem. Siłę marki zdecydowanie wzmacnia powiązanie nazwy obiektu z osobą Mariana Rosego – prawdziwej legendy  toruńskiego speedway’a. Ten specjalistyczny  w całości zadaszony stadion przeznaczony jest na 15 tys. widzów. Obiekt dysponuje nowoczesną infrastrukturą i jest doskonale skomunikowany z miastem. Istotną wartość dodaną dla potencjalnego sponsora stanowić rzesza wiernych fanów regularnie odwiedzających zawody żużlowe.


Wstępnie wartość umowy sponsorskiej szacowana jest na 2mln rocznie, a  kontrakt ma być zawarty na 4 lata. Przyszły sponsor zyska prawo do prezentowania swojego logo na równi z nazwą obiektu. Władze miasta od razu zastrzegły, że nowa nazwa musi zawierać sformułowanie „Motoarena Toruń”, tak żeby stadion żużlowy od razu był kojarzony z miastem i pozostał jego wizytówką. Kwota określona w kontrakcie jest w dużej mierze zdeterminowana przez koszty utrzymania areny, które szacowane są na ok. 800 tyś zł rocznie. Aleksandra Iżycka, rzecznik prasowy prezydenta miasta tak komentuje otwarcie przetargu: „Wzorem innych miast chcielibyśmy w ten sposób zmniejszyć koszty utrzymania stadionu. Zarobione w ten sposób pieniądze będziemy mogli wydać na sport albo działania społeczne.”


Źródło: Gazeta Wyborcza
Źródło ilustracji: sportowefakty.pl

Najnowsze wiadomości

Raporty

okladka Strategie aktyw sm

Klienci

  • arena_legionowo_150_100.jpg
  • atlas_arena_nr.jpg
  • atlas_logo.jpg
  • b logo sm.gif
  • logonew ergohestia 100.png
  • pge_logo_150_100.jpg
  • um_lodz_150_100.jpg

Goście on-line

Odwiedza nas 53 gości .

created by Oskar Ręczkowski