okl czew2

„…dla nas to duża odpowiedzialność, złożyć firmowy znak na tak ważnej dla Łodzi inwestycji. To w pewnym sensie jest nasz obywatelski obowiązek. Ale skorzysta na tym także miasto”

Prezes Atlasu Andrzej Walczak o zakupie Naming Rights do Atlas Areny.

Dla biznesu

Sponsor stadionu w Sao Paulo wybiera nazwę w konkursie

allianz sao pauloDrugi stadion piłkarski w Brazylii pozyskał sponsora, którym przez okres 20 lat będzie firma Allianz. Tym razem kibice mają możliwość wyboru w głosowaniu internetowym nazwy obiektu, który powstał w miejscu dawnej Arena Palestra Italia w Sao Paulo.

Wartość kontraktu wynosi ok. 149 milionów dolarów, czyli niemal 7,5 mln dolarów rocznie. W umowie przewidziano klauzulę o możliwości przedłużenia współpracy o kolejne dziesięć lat.

Do 20 maja kibice klubu mogą wybrać jedną z trzech propozycji nazwy dla nowego stadionu: Allianz Parque, Allianz Center, Allianz 360.

Stadion nie będzie areną Mundialu 2014, lecz jest prywatną inwestycją globalnego operatora - AEG.

Co ciekawe, dla ubezpieczyciela jest to już piąty obiekt, z którym zawiera długoterminową umowę. Firma sponsoruje już: Allianz Arenę w Monachium, Allianz Riviera we francuskiej Nicei, Allianz Stadium w Sydney oraz Allianz Park w Londyn (rugby).


źródło: Sport Innovation na podstawie Goal.com

 

Wszystkie newsy - Polska - Europa - Świat - Poza sportem

Najnowsze wiadomości

Raporty

okladka Strategie aktyw sm

Klienci

  • arena_legionowo_150_100.jpg
  • atlas_arena_nr.jpg
  • atlas_logo.jpg
  • b logo sm.gif
  • logonew ergohestia 100.png
  • pge_logo_150_100.jpg
  • um_lodz_150_100.jpg

Goście on-line

Odwiedza nas 41 gości .

created by Oskar Ręczkowski