okl czew2

" ERGO Arena jest naszym wkładem w rozwój i promocję regionu oraz logicznym ciągiem dalszym wieloletniego zaangażowania w promocję sportu i kultury. ERGO Arena stanowi ucieleśnienie nowego wizerunku ERGO Hestii."

Małgorzata Makulska, Wiceprezes Zarządu ERGO Hestia S.A.

Strategie aktywizacji praw na arenach

Czy Stadion Śląski będzie poszukiwał sponsora tytularnego?

slaski

Władze województwa śląskiego rozważają czy udostępnić do sprzedaży pakiet tytularny stadionu w Chorzowie. Decyzje zostaną podjęte w najbliższych tygodniach przez inwestora stadionu. Nie wiadomo czy potencjalni sponsorzy wykażą zainteresowanie sponsoringiem historycznego obiektu.

 

Wzorem Narodowego Centrum Sportu, które w tym tygodniu ogłosiło gotowość do sprzedaży praw do nazwy Stadionu Narodowego w Warszawie, również zarządca chorzowskiego stadionu publicznie rozważa podjęcie podobnych działań.

 

Zdaniem dyrektora Stadionu Śląskiego, Marka Szczerbowskiego, Stadion Narodowy w Warszawie nie ma historii. Stadion Śląski ma, dlatego zderzają się tu dwie wartości - magia stadionu i jego nazwy, z drugiej strony prawdopodobne wpływy od sponsora. Sprawa będzie analizowana równie starannie jak kolory krzesełek na stadionie, a rozstrzygną ją władze województwa. Do rozważenia jest, czy można do nazwy Stadion Śląski wprowadzić jakiś człon i na ile wycenić prawa do nazwy. Podejrzewam, że stadion będzie Stadionem Śląskim dla ludzi niezależnie, co dopiszemy do jego nazwy.

 

Źródło: Dziennik Zachodni, NamingRights.pl

Najnowsze wiadomości

Raporty

okladka Strategie aktyw sm

Klienci

  • arena_legionowo_150_100.jpg
  • atlas_arena_nr.jpg
  • atlas_logo.jpg
  • b logo sm.gif
  • logonew ergohestia 100.png
  • pge_logo_150_100.jpg
  • um_lodz_150_100.jpg

Goście on-line

Odwiedza nas 16 gości .

created by Oskar Ręczkowski