Ruszył proces komercjalizacji nowej opolskiej hali, dawnego "Okrąglaka", która po modernizacji kosztem 40 mln zł pomieścić będzie mogła prawie 3500 osób.
Ogłoszony konkurs na nazwę hali ma charakter dwuetapowy. Pierwszy etap to czas dla podmiotów prywatnych i publicznych na nadsyłanie zgłoszeń z propozycją nazwy, a następnie po ich weryfikacji, na kolejnym etapie podmioty będą poproszone o przesłanie ofert cenowych.
Umowa będzie obowiązywała przez co najmniej trzy lata. Kwota minimalna za prawa do nazwy hali to 100 tys. zł rocznie.
- Chcemy pozyskać partnera dla hali, miasta i Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Opolu, który będzie razem z MOSiR-em tworzył taką jedną całość marketingową, jeżeli chodzi o reklamę tego obiektu, o współfinansowanie i tworzenie dobrego PR nie tylko wokół sportu, ale w ogóle szerzej wokół tego obiektu który jest na pewno wizytówką miasta, konkurencyjną na arenie krajowej - tłumaczy wiceprezydent Opola, Marcin Rol.
Na tej hali będą odbywały się imprezy nie tylko o charakterze ogólnopolskim, nie tylko o charakterze ligowym, a również będą codziennie tutaj prowadzone zajęcia amatorskie, więc obiekt ma tętnic życiem na co dzień.
- Zdecydowaliśmy się na formę konkursową, a nie przetargową, by mieć możliwość pewnej weryfikacji nazwy mówi Anna Wesołowska, wicedyrektor MOSiR.
Rolę doradcy w przygotowaniu procesu komercjalizacji nazwy pełnił Kamil Kukułka.
źródło: Sport Innovation, Radio Opole
foto: Urząd Miasta Opola
Odwiedza nas 84 gości .
© Sport Innovation
created by Oskar Ręczkowski