okl czew2

" ERGO Arena jest naszym wkładem w rozwój i promocję regionu oraz logicznym ciągiem dalszym wieloletniego zaangażowania w promocję sportu i kultury. ERGO Arena stanowi ucieleśnienie nowego wizerunku ERGO Hestii."

Małgorzata Makulska, Wiceprezes Zarządu ERGO Hestia S.A.

Efektywne Naming Rights w Polsce

Nazwa „Motoarena Toruń” wystawiona na sprzedaż

Po stadionach budowanych na turniej Euro 2012 przyszedł czas na sprzedaż praw do nazwy nowoczesnego toru żużlowego „Motoarena”  w Toruniu.  Przetarg ogłoszony przez władze miasta potrwa do 18 maja i skierowany jest do firm, które skutecznie wesprą organizatora w Motoarena_smposzukiwaniu sponsora tytularnego dla obiektu. Toruński wydział sportu i turystyki określił dwa kluczowe kryteria, które pozwolą wyłonić przyszłego partnera: kwota pozyskana od sponsora oraz cena za usługę doradczą.


Gra toczy się o wysoką stawkę. Oddana do użytku w 2009 roku „Motoarena” jest wciąż najnowocześniejszym torem żużlowym na świecie i cieszy się dużym prestiżem. Siłę marki zdecydowanie wzmacnia powiązanie nazwy obiektu z osobą Mariana Rosego – prawdziwej legendy  toruńskiego speedway’a. Ten specjalistyczny  w całości zadaszony stadion przeznaczony jest na 15 tys. widzów. Obiekt dysponuje nowoczesną infrastrukturą i jest doskonale skomunikowany z miastem. Istotną wartość dodaną dla potencjalnego sponsora stanowić rzesza wiernych fanów regularnie odwiedzających zawody żużlowe.


Wstępnie wartość umowy sponsorskiej szacowana jest na 2mln rocznie, a  kontrakt ma być zawarty na 4 lata. Przyszły sponsor zyska prawo do prezentowania swojego logo na równi z nazwą obiektu. Władze miasta od razu zastrzegły, że nowa nazwa musi zawierać sformułowanie „Motoarena Toruń”, tak żeby stadion żużlowy od razu był kojarzony z miastem i pozostał jego wizytówką. Kwota określona w kontrakcie jest w dużej mierze zdeterminowana przez koszty utrzymania areny, które szacowane są na ok. 800 tyś zł rocznie. Aleksandra Iżycka, rzecznik prasowy prezydenta miasta tak komentuje otwarcie przetargu: „Wzorem innych miast chcielibyśmy w ten sposób zmniejszyć koszty utrzymania stadionu. Zarobione w ten sposób pieniądze będziemy mogli wydać na sport albo działania społeczne.”


Źródło: Gazeta Wyborcza
Źródło ilustracji: sportowefakty.pl

Najnowsze wiadomości

Raporty

okladka Strategie aktyw sm

Klienci

  • arena_legionowo_150_100.jpg
  • atlas_arena_nr.jpg
  • atlas_logo.jpg
  • b logo sm.gif
  • logonew ergohestia 100.png
  • pge_logo_150_100.jpg
  • um_lodz_150_100.jpg

Goście on-line

Odwiedza nas 60 gości .

created by Oskar Ręczkowski