okl czew2

„…dla nas to duża odpowiedzialność, złożyć firmowy znak na tak ważnej dla Łodzi inwestycji. To w pewnym sensie jest nasz obywatelski obowiązek. Ale skorzysta na tym także miasto”

Prezes Atlasu Andrzej Walczak o zakupie Naming Rights do Atlas Areny.

News

stamford_bridge_namingrights_mirrosfootballRon Gourlay, w pierwszym wywiadzie po objęciu stanowiska prezesa klubu Chelsea Londyn, poinformował, iż rozważa sprzedaż praw do nazwy stadionu Stamford Bridge za 100 milionów funtów.

„Przy braniu pod uwagę takiego rozwiązania, zachowanie dziedzictwa stadionu jest na pierwszym miejscu, ale uważamy, że jest osiągalne, i na tej podstawie chcemy wejść w dyskusję nad prawami do nazwy obiektu z odpowiednim partnerem dla Chelsea” – powiedział Gourlay.

Klub jest świadomy, iż ten krok może nie spodobać się fanom, zapewnia jednak, że nie ma mowy o niezgodnym z normami wykorzystaniu nazwy stadionu.

Aktualnie stadion jest w stanie pomieścić 42 tysiące widzów. Brak możliwości powiększenia obiektu oraz problemy ze znalezieniem innej lokalizacji wpływają niekorzystnie na dochód z meczów, a tym samym na sytuację finansową klubu. Podczas gdy przychody Arsenalu ze spotkania na Emirates Stadium wynoszą około 3 milionów funtów, Chelsea uzyskuje jedynie 2,2 miliona. Sprzedaż praw do nazwy jest sposobem na uzupełnienie tego braku.

Prezes wyjaśnił także, iż transakcja byłaby możliwa jedynie z zastrzeżeniem zachowania nazwy Stamford Bridge w jakiejkolwiek umowie ze sponsorem.

Źródło: www.teamtalk.com, www.chelseafc.com, www.guardian.co.uk
(KG)

 

 

 

 

Najnowsze wiadomości

Raporty

okladka Strategie aktyw sm

Klienci

  • arena_legionowo_150_100.jpg
  • atlas_arena_nr.jpg
  • atlas_logo.jpg
  • b logo sm.gif
  • logonew ergohestia 100.png
  • pge_logo_150_100.jpg
  • um_lodz_150_100.jpg

Goście on-line

Odwiedza nas 45 gości .

created by Oskar Ręczkowski