okl czew2

" ERGO Arena jest naszym wkładem w rozwój i promocję regionu oraz logicznym ciągiem dalszym wieloletniego zaangażowania w promocję sportu i kultury. ERGO Arena stanowi ucieleśnienie nowego wizerunku ERGO Hestii."

Małgorzata Makulska, Wiceprezes Zarządu ERGO Hestia S.A.

Non-sport

o2 kupuje prawo do nazwy areny w Hamburgu

colorline_arenaNiemiecki oddział koncernu telekomunikacyjnego o2 potwierdził podpisanie 10-letniej umowy o wartości dziesiątków milionów euro kontrakt z AEG, operatorem hali ColorLine Arena w Hamburgu -  doniósł niemiecki Handelsblatt.
 
Firma zapłaci za prawa do nazwy niemal dwukrotnie więcej niż obecny sponsor, norweska firma transportowa, Color Line, której prawa wygasną w tym roku.

 

Marka o2 jest już sponsorem podobnych nowoczesnych hal wielofunkcyjnych w Londynie (o2 Arena, dawny Millenium Dome), w Berlinie (o2 World), w Dublinie oraz w Pradze.

 

 

Więcej informacji o ColorLine Arena: www.colorline-arena.com

 

 

Źródło: NamingRights.pl na podstawie Handelsblatt

Najnowsze wiadomości

Raporty

okladka Strategie aktyw sm

Klienci

  • arena_legionowo_150_100.jpg
  • atlas_arena_nr.jpg
  • atlas_logo.jpg
  • b logo sm.gif
  • logonew ergohestia 100.png
  • pge_logo_150_100.jpg
  • um_lodz_150_100.jpg

Goście on-line

Odwiedza nas 6 gości .

created by Oskar Ręczkowski