okl czew2

" ERGO Arena jest naszym wkładem w rozwój i promocję regionu oraz logicznym ciągiem dalszym wieloletniego zaangażowania w promocję sportu i kultury. ERGO Arena stanowi ucieleśnienie nowego wizerunku ERGO Hestii."

Małgorzata Makulska, Wiceprezes Zarządu ERGO Hestia S.A.

Świat

Nyayo National Stadium; Źródło: AFP30 tysięczny stadion mieszczący się w Nairobi zmieni nazwę z Nyayo National Stadium na Coca-Cola National Stadium. Jest to pierwsza sprzedaż praw do nazwy w Kenii.

Umowa została zawarta z Coca-Cola East & Central Africa na okres 3 lat. Globalny koncern zapłacił 1.5 miliona $ za naming rights. Umowa zawiera: branding stadiony, naming rights oraz pozostałe prawa marketingowe do wszystkich obiektów wchodzących w skład kompleksu, w tym: stadion, hala sportowa, boisko do pilki ręcznej oraz wodne centrum. Dodatkowo Coca-Cola otrzyma wyłączne prawa reklamowe, do napojów „nalewnicze” oraz prawa do nazwy wszystkich elementów stadionu w tym bilety oraz media.

 

Według gazet Coca-Cola pokonała pięć firm.

Źródło: www.africanews.com
Opracował: KK

Po 3 miesiącach Coca Cola zerwała kontrakt, ponieważ Rząd Kenii chciał aby stadion nosił nazwę Coca Cola Nyayo National Stadium.

KK

 

Najnowsze wiadomości

Raporty

okladka Strategie aktyw sm

Klienci

  • arena_legionowo_150_100.jpg
  • atlas_arena_nr.jpg
  • atlas_logo.jpg
  • b logo sm.gif
  • logonew ergohestia 100.png
  • pge_logo_150_100.jpg
  • um_lodz_150_100.jpg

Goście on-line

Odwiedza nas 77 gości .

created by Oskar Ręczkowski