okl czew2

„…dla nas to duża odpowiedzialność, złożyć firmowy znak na tak ważnej dla Łodzi inwestycji. To w pewnym sensie jest nasz obywatelski obowiązek. Ale skorzysta na tym także miasto”

Prezes Atlasu Andrzej Walczak o zakupie Naming Rights do Atlas Areny.

Świat

Nyayo National Stadium; Źródło: AFPCoca-Cola East & Cental Africa ogłosiła zerwanie historycznej, wielomilionowej umowy naming rights zawartej 3 miesiące temu z zarządem obiektu Nyayo National Stadium w Nairobi, stolicy Kenii.

„Propozycja złożona przez Ministra Sportu w Kenii aby połączyć starą nazwę obiektu z nową – jest niezgodne z duchem wyłączności naming rights dla sponsora. W związku z tym nie jesteśmy w stanie wykonywać przedmiotu umowy” – oznajmił na konferencji prasowej, Alex Maditsi, country manager Coca-Cola.

Władze proponowały aby zmienić nazwę Coca-Cola National Stadium na starą Nyayo National Stadium z dodatkiem Coca-Cola Sports Centre – pojawiła się również propozycja nazwania obiektu Coca-Cola Nyayo National Stadium. Działania rządu doprowadziły do zerwania historycznej umowy w kraju jednocześnie znacząco wpłynęły na rozwój sponsoringu sportu w kraju oraz partnerstwa publiczno prywatnego.

Coca-Cola zakupiła prawa do nazwy do Nyayo National Stadium na 3 lata za 1.5 miliona $, 4 lutego 2009 roku. Po 3 miesiącach umowa została zerwana.

Opracował: KK
Źródło: www.nation.co.ke

 

 

Najnowsze wiadomości

Raporty

okladka Strategie aktyw sm

Klienci

  • arena_legionowo_150_100.jpg
  • atlas_arena_nr.jpg
  • atlas_logo.jpg
  • b logo sm.gif
  • logonew ergohestia 100.png
  • pge_logo_150_100.jpg
  • um_lodz_150_100.jpg

Goście on-line

Odwiedza nas 23 gości .

created by Oskar Ręczkowski