okl czew2

" ERGO Arena jest naszym wkładem w rozwój i promocję regionu oraz logicznym ciągiem dalszym wieloletniego zaangażowania w promocję sportu i kultury. ERGO Arena stanowi ucieleśnienie nowego wizerunku ERGO Hestii."

Małgorzata Makulska, Wiceprezes Zarządu ERGO Hestia S.A.

Realizacje

Aquasfera w Olsztynie ze sponsorem tytularnym za 5 mln zł

aquasfera olsztynWodne Centrum Rekreacyjno-Sportowe od połowy roku 2014 będzie miało nową nazwę Aquasfera Galeria Warmińska. To pierwszy tego typu obiekt sportowo-rekreacyjny, który ma oficjalnego sponsora tytularnego.

5 mln zł zapłaci miastu spółka Libra Project 2 za możliwość zaistnienia ich marki w świadomości mieszkańców Olsztyna. To duży zastrzyk finansowy dla miasta i samego kompleksu, który składa się z basenu olimpijskiego (50m), strefy rekreacyjnej i rozrywkowej, centrum biologicznego, klubu fitness, restauracji, sklepu sportowego i parkingu.

Park wodny, otwarty w 2012 r., cieszy się dużym zainteresowaniem mieszkańców a więc szanse na wypromowanie nowo powstającej Galerii Warmińskiej są bardzo wysokie. Obie strony mogą wiele zyskać dzięki podpisanej we wrześniu umowie i nie wykluczają dalszej współpracy po jej wygaśnięciu. W kwestii sponsora pozostaje zatem opracowanie odpowiedniej strategii marketingowej, zaprojektowanie nowego logo i oznakowanie obiektu, tak by Galeria Warmińska zyskała wielu zwolenników i potencjalnych klientów.

W projekcie rolę doradcy miasta Olsztyna pełnił ekspert Sport Innovation.


źródło: Sport Innovation

 

Wszystkie newsy - Polska - Europa - Świat - Poza sportem

Najnowsze wiadomości

Raporty

okladka Strategie aktyw sm

Klienci

  • arena_legionowo_150_100.jpg
  • atlas_arena_nr.jpg
  • atlas_logo.jpg
  • b logo sm.gif
  • logonew ergohestia 100.png
  • pge_logo_150_100.jpg
  • um_lodz_150_100.jpg

Goście on-line

Odwiedza nas 52 gości .

created by Oskar Ręczkowski