08-01-2011
Wzorem obiektów budowanych na EURO 2012 przez najbliższe dwa lata oficjalna nazwa pierwszego sponsorowanego polskiego baru brzmi Castrol CONFAShION Sport Bar. Castrol został sponsorem tytularnym do końca 2012 roku. Firma jest...
więcej >23-02-2010
Stacja „The Palatine/U.S. Cellular ”? Albo linia “Ferrara Pan Candy “Lemonhead”? Metra zastanawia się nad sprzedawaniem prawa do nazw linii i stacji.“Metra” rozważa pomysł sprzedawania prawa do nadawania nazw linii...
więcej >16-02-2010
Największy i najnowocześniejszy obiekt wystawienniczo - konferencyjny w Warszawie, Centrum EXPO XXI wystawia na sprzedaż swoje prawa do nazwy. Kto zostanie sponsorem tytularnym Centrum EXPO XXI okaże się po przedłożeniu...
więcej >13-01-2010
Portal internetowy www.e-familio.pl kupił prawo do nazwy pociągu TLK za 30 000 zł wspierając w ten sposób Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy. Jest to kolejny kreatywny przykład naming rights. Tym razem...
więcej >11-01-2010
Południowy Koncern Energetyczny S.A. pozyskał prawo do nazwy ronda w Jaworznie za 61 200 zł w ramach wsparcia Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. W tym roku sztab Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy w...
więcej >27-03-2009
Wystarczy 2,500 tysiąca dolarów, żeby zostać sponsorem kolei - „Latającego Jankesa”. Za tę sumę na siedzeniu zostanie zamieszczona srebrna tabliczka z nazwiskiem sponsora oraz zostaną zagwarantowane cztery darmowe przejazdy...
więcej >Odwiedza nas 8 gości .
© Sport Innovation
created by Oskar Ręczkowski