Hala Olsztyn sp. z o.o., operator jednego z najnowocześniejszych obiektów widowiskowo-sportowych w Polsce, rozpoczął proces wyłonienia sponsora tytularnego. Marka sponsora uzyska możliwość kreacji komercyjnej nazwy hali, a także widoczną obecność zarówno na zewnątrz i wewnątrz obiektu, jak i szeroką promocję w mediach
Konkurs składa się z dwóch etapów. W pierwszym etapie zainteresowane firmy i marki mają możliwość zgłoszenia uczestnictwa poprzez dostarczenie formularza do sekretariatu Hali Olsztyn Sp. z o.o. do 24 kwietnia 2025 r. W kolejnym etapie, zakwalifikowane podmioty przedstawią swoje oferty cenowe, które staną się podstawą do dalszych rozmów i negocjacji z organizatorem.
Hala Widowiskowo-Sportowa „Urania” to tętniące życiem centrum sportowo-kulturalne Olsztyna, które od momentu ponownego otwarcia w grudniu 2023 roku przyciąga każdego miesiąca ponad 30 tysiący odwiedzających. Obiekt oferuje Arenę Główną, Małą Arenę, lodowisko/rolkowisko, ściankę wspinaczkową, kompleks nowoczesnych sal sportowych oraz komfortową przestrzeń biurowo-konferencyjną.
„Szukamy partnera, który dzieli nasze wartości oraz wizję nowoczesnego i przyjaznego obiektu, integrującego lokalną społeczność. Sponsoring tytularny to nie tylko doskonała forma promocji, ale przede wszystkim wyjątkowa szansa, by aktywnie wpłynąć na rozwój hali, czyniąc ją jeszcze bardziej rozpoznawalnym miejscem na mapie Polski” – podkreślił Prezes Zarządu Hala Olsztyn Sp. z o.o. Szczegółowa dokumentacja oraz regulamin konkursu dostępne są na stronie: https://bip.hala.olsztyn.eu
Rolę doradczą w procesie przygotowania i pozyskania sponsora hali pełni Sport Innovation.
źródło: Sport Innovation na podstawie Hala Olsztyn sp. z o.o
foto: Hala Olsztyn sp. z o.o.
Odwiedza nas 28 gości .
© Sport Innovation
created by Oskar Ręczkowski