szczecin

„…dla nas to duża odpowiedzialność, złożyć firmowy znak na tak ważnej dla Łodzi inwestycji. To w pewnym sensie jest nasz obywatelski obowiązek. Ale skorzysta na tym także miasto”

Prezes Atlasu Andrzej Walczak o zakupie Naming Rights do Atlas Areny.

O nas

Hala w Szczecinie szuka nowego partnera tytularnego

Netto Arena konkursPo 7 latach współpracy umowa między Miastem Szczecin i firmą Netto w zakresie naming rights Netto Areny wygaśnie w tym roku. Miasto Szczecin we współpracy z doradcami ze Sport Innovation rozpoczęło poszukiwania nowego partnera tytularnego.

Od 2018 roku hala widowiskowo-sportowa przy ulicy Szafera nosiła nazwę Netto Areny. Duńska firma została sponsorem tytularny obiektu po wycofaniu się Grupa Azoty.


- Przez te wszystkie lata Netto Arena gościła największe wydarzenia sportowe m.in. Mistrzostwa w Gimnastyce Artystycznej, mecze o mistrzowskie tytuły dla Kinga Szczecin oraz Chemika Police, koncerty gwiazd światowego formatu takich m.in.: Erykah Badu, Dawida Podsiadło czy Sanah, jak również Gala Nagród Fryderyki. To właśnie w tym miejscu sport, kultura i biznes spotykają się na jednej scenie. Dziękujemy firmie Netto, że była częścią tych wydarzeń, dziękujemy za zaufanie i życzymy dalszych sukcesów biznesowych – mówi Piotr Krzystek, prezydent Szczecina.


- Współpraca z Miastem Szczecin w zakresie sponsoringu hali widowiskowo-sportowej Netto Arena od samego początku przebiega na najwyższym poziomie. Jesteśmy świadomi, jak ważną rolę pełni ten obiekt dla mieszkańców Szczecina i całego regionu, i z dumą obserwujemy, jak wiele wspaniałych wydarzeń, koncertów i innych inicjatyw odbyło się w ostatnich latach pod szyldem Netto. Zgodnie z kontraktem nasza współpraca potrwa jeszcze do końca roku, co oznacza, że przed nami wciąż kilka miesięcy wspólnych działań. Władzom miasta oraz zespołowi zarządzającemu Netto Areną składamy serdeczne podziękowania za dotychczasową współpracę. Życzymy kolejnych wspaniałych partnerów i wydarzeń, które – tak jak dotąd – będą cieszyć się ogromnym zainteresowaniem odwiedzających – mówi Patrycja Kamińska, PR Manager Netto.

 

Z tytułu umowy sponsorskiej do budżetu Miasta wpływało rocznie blisko 630 tys. zł. Miasto rozpoczęło poszukiwania partnera tytularnego dla hali. Konkurs już został ogłoszony: https://bip.um.szczecin.pl/chapter_11071.asp?soid=88045FDFDACA4AEC8EA3CCD88696D600

Rolę doradczą w procesie przygotowania i pozyskania sponsora hali pełni Sport Innovation.

 

źródło: Sport Innovation na podstawie Gminy Miasta Szczecin

foto: Gmina Miasta Szczecin

Najnowsze wiadomości

Raporty

okladka Strategie aktyw sm

Klienci

  • arena_legionowo_150_100.jpg
  • atlas_arena_nr.jpg
  • atlas_logo.jpg
  • b logo sm.gif
  • logonew ergohestia 100.png
  • pge_logo_150_100.jpg
  • um_lodz_150_100.jpg

Goście on-line

Odwiedza nas 32 gości .

created by Oskar Ręczkowski