szczecin

„Zespół NamingRights.pl przygotował dla nas wycenę oraz ofertę sprzedaży praw do nazwy Areny Legionowo. Dotychczasowa współpraca przebiegała z największym profesjonalizmem. Polecam współpracę z zespołem NamingRights.pl.”

Dyrektor MOSiR Legionowo, Grzegorz Gutkowski

Oferta sponsoringu tytularnego Hali Sportowej Częstochowa

 

czew hala zewn

 

Charakterystyka Hali

Hala Sportowa Częstochowa przy ul. Żużlowej 4 znajduje się w pobliżu drogi krajowej DK1 łączącej północny i południowy odcinek autostrady A1. Dzięki czemu obiekt znajduje się w zasięgu 2 godzin podróży dla ponad 5 mln osób, z których 234 tys. zamieszkuje w Częstochowie.

Hala została oddana do użytku we wrześniu 2012 roku i spełnia wymogi światowych federacji siatkówki, koszykówki i piłki ręcznej. Wielofunkcyjność obiektu pozwala na zorganizowanie zarówno imprez sportowych, estradowych jak i biznesowych targów oraz kongresów.

 

Charakterystyka obiektu:


• wartość inwestycji 70 mln zł
• obiekt czterokondygnacyjny o łącznej powierzchni 21 263,53 m²
• ilość miejsc ogółem – 7100, z czego miejsc stałych 5900
• płyta główna o powierzchni 1166 m² oraz 2 sale treningowe o powierzchni 395m² każda, a także 2 sale gimnastyczne, odpowiednio o powierzchni 135,8m² i 143,6m²
• kompleks dwóch sal konferencyjnych na III poziomie, o powierzchni 340m² i 130m² łącznie dla 380 osób oraz mniejsze o powierzchni 150m² i 140m² łącznie dla 180 osób z miejscami siedzącymi
• 8 lóż VIP na III poziomie
• parking na 410 miejsc
• telebim na arenie głównej
• możliwość umieszczenia dodatkowych ekranów na elewacji

Hala zarządzana jest na podstawie umowy z Gminą Miasta Częstochowy na kompleksowe świadczenie usług w zakresie zarządzania, administrowania i używania wielofunkcyjnej Hali sportowej przez spółkę miejską, która poza klasycznym zarządzaniem obiektem zajmuje się także organizacją imprez sportowych promujących sport dzieci i młodzieży.

hala wewn

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Plan wydarzeń

Kalendarz wydarzeń planowany jest z kilkumiesięcznym wyprzedzeniem. Poszczególne wydarzenia rangi ogólnopolskiej i międzynarodowej ogłaszane są wyłącznie za zgodą organizatorów lub właścicieli praw do imprezy.

Cele: 80 dni imprezowych, 250 tys. gości rocznie.

Stałe i cykliczne imprezy sportowe – ok. 60 rocznie:
• Plus Liga – rozgrywki siatkarzy AZS Częstochowa
• Amatorska Liga Siatkówki
• Halowa Superliga w piłkę nożną
• Gala bokserskia - Fight Night

Imprezy rozrywkowe i biznesowe:
• koncerty muzyczne
• kabaretony
• targi i wystawy
• kongresy, konferencje
• imprezy korporacyjne i integracyjne


Dotychczasowe międzynarodowe i mistrzowskie imprezy sportowe:

• Superpuchar Polski w piłce siatkowej mężczyzn pomiędzy PGE Skrą Bełchatów i Asseco Resovią Rzeszów
• Gala bokserskia - Fight Night - walka Andrzeja Gołoty z Daniellem Nicholsonem
• Enea Cup Puchar Polski w siatkówce mężczyzn
• Gala Wojak Boxing Night
• mecz eliminacyjny do Mistrzostw Europy w piłce ręcznej kobiet między Polską a Czarnogórą
• dwumecz reprezentacji polskich siatkarzy z Iranem w ramach Ligi Światowej

Dotychczasowe imprezy kulturalne:
• Thomas Anders z Modern Talking Band
• Musical Metro
• Koncert zespołu Dżem
• Budka Suflera, jubileusz 40-lecia istnienia zespołu
• Polska Noc Kabaretowa
• Perfect, koncert 35-lecia zespołu

 LS siatk

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Pakiet praw sponsorskich

Potencjalny sponsor będzie miał prawo do indywidualnego doboru praw sponsorskich dostępnych w ramach poszczególnych kategorii świadczeń naming rights Hali, w tym:

1. Oznakowanie na zewnątrz Hali
2. Oznakowanie wewnątrz Hali
3. Oznakowanie materiałów drukowanych obiektu
4. Prawa medialne i publicity
5. Prawa marketingowe
6. Prawa gospodarza, w tym najem loży


Rozpoczęcie współpracy

Rekomendowany okres sponsoringu tytularnego powinien wynosić co najmniej 5 lat. Możliwy jest 3-letni minimalny okres umowy naming rights, natomiast nie jest to optymalny okres sponsoringu ze względu na konieczność dłuższego okresu adaptacji nowej nazwy w przyszłości.

Wartość umowy naming rights zależna będzie od:
• ilości praw pozyskanych w ramach pakietu
• okresu umowy
• negocjacji w trybie dialogu konkurencyjnego lub oferty złożonej w ramach konkursu.

 

Więcej informacji: Sport Innovation, email: biuro(@)sportinnovation.pl

 

Najnowsze wiadomości

Raporty

okladka Strategie aktyw sm

Klienci

  • arena_legionowo_150_100.jpg
  • atlas_arena_nr.jpg
  • atlas_logo.jpg
  • b logo sm.gif
  • logonew ergohestia 100.png
  • pge_logo_150_100.jpg
  • um_lodz_150_100.jpg

Goście on-line

Odwiedza nas 6 gości .

created by Oskar Ręczkowski