szczecin

„…dla nas to duża odpowiedzialność, złożyć firmowy znak na tak ważnej dla Łodzi inwestycji. To w pewnym sensie jest nasz obywatelski obowiązek. Ale skorzysta na tym także miasto”

Prezes Atlasu Andrzej Walczak o zakupie Naming Rights do Atlas Areny.

News

Ergo Hestia z prawami do nazwy hali Gdańsk-Sopot

ergohetialogoTowarzystwo Ubezpieczeniowe Ergo Hestia pozyskało 5-letnie prawa do nazwy Hali Widowiskowo-Sportowej w Gdańsku-Sopocie za 12,2 mln zł. W przygotowaniu projektu wspierała sponsora agencja Sport Innovation.

 

– Profil działalności hali odpowiada naszym wieloletnim kierunkom zaangażowania sponsoringowego w kulturę i sport – uzasadnia Katarzyna Śliwińska, dyrektor biura marketingu i PR firmy. Nazwa i logo hali zostaną przedstawione wkrótce.

 

Hala będzie jednym z najatrakcyjniejszych obiektów sportowych w Polsce i gościć będzie największe gwiazdy sportu i rozrywki jak np. Lady Gagę. Uroczyste otwarcie Hali nastąpi w najbliższych tygodniach. Co ciekawa Hala zlokalizowana jest tuż nad brzegiem morza, w pobliżu siedziby firmy Ergo Hestia, sponsora tytularnego Hali.

 

Ostateczna wartość praw ustalona została na 12,2 mln zł w ciągu pięciu lat.

 

– Ta kwota jest wynikiem szczegółowej analizy opłacalności projektu – opisuje Katarzyna Śliwińska. – Wzięliśmy pod uwagę promocję imprez, zauważalność sponsora, autopromocję hali, czy porównanie z podobnymi równie nowoczesnymi obiektami w Europie i na świecie – dodaje.

 

Agencja Sport Innovation przygotowała dla firmy szczegółowy raport z analizą efektywności i wyceną obiektu oraz doradzała w najkorzystniejszym doborze praw marketingowych.

 

Źródło: Sport Innovation

Najnowsze wiadomości

Raporty

okladka Strategie aktyw sm

Klienci

  • arena_legionowo_150_100.jpg
  • atlas_arena_nr.jpg
  • atlas_logo.jpg
  • b logo sm.gif
  • logonew ergohestia 100.png
  • pge_logo_150_100.jpg
  • um_lodz_150_100.jpg

Goście on-line

Odwiedza nas 34 gości .

created by Oskar Ręczkowski