Towarzystwo Ubezpieczeniowe Ergo Hestia pozyskało 5-letnie prawa do nazwy Hali Widowiskowo-Sportowej w Gdańsku-Sopocie za 12,2 mln zł. W przygotowaniu projektu wspierała sponsora agencja Sport Innovation.
Hala będzie jednym z najatrakcyjniejszych obiektów sportowych w Polsce i gościć będzie największe gwiazdy sportu i rozrywki jak np. Lady Gagę. Uroczyste otwarcie Hali nastąpi w najbliższych tygodniach. Co ciekawa Hala zlokalizowana jest tuż nad brzegiem morza, w pobliżu siedziby firmy Ergo Hestia, sponsora tytularnego Hali.
Ostateczna wartość praw ustalona została na 12,2 mln zł w ciągu pięciu lat.
– Ta kwota jest wynikiem szczegółowej analizy opłacalności projektu – opisuje Katarzyna Śliwińska. – Wzięliśmy pod uwagę promocję imprez, zauważalność sponsora, autopromocję hali, czy porównanie z podobnymi równie nowoczesnymi obiektami w Europie i na świecie – dodaje.
Agencja Sport Innovation przygotowała dla firmy szczegółowy raport z analizą efektywności i wyceną obiektu oraz doradzała w najkorzystniejszym doborze praw marketingowych.
Źródło: Sport Innovation
Odwiedza nas 4 gości .
© Sport Innovation
created by Oskar Ręczkowski