Nowa publikacja przygotowana przez radcę prawnego Michała Gniatkowskiego, jednego z ekspertów NamingRights.pl, jest kompleksowym omówieniem prawnych aspektów projektów naming rights realizowanych na polskim rynku.
Znajdą w niej Państwo analizę prawną takich kwestii jak:
- charakter prawny umowy sprzedaży praw do nazwy,
- zakres umowy naming rights na tle standardowych umów (umowy sponsorskiej, umowy najmu powierzchni reklamowej,
- klauzule umowne chroniące interesy stron.
Opracowanie w przystępny sposób przedstawia praktyczne zagadnienia sprzedaży, jak i pozyskania praw do nazwy obiektów sportowych. Będzie ono stanowiło niezbędny wkład na etapie przygotowań do negocjacji i zawierania umowy z właścicielem obiektu lub sponsorem. Dzięki publikacji będą mogli Państwo uniknąć opóźnień oraz potencjalnych zagrożeń wynikających z niewłaściwych zapisów umowy.
Jeśli są Państwo zainteresowani pozyskaniem publikacji, prosimy o kontakt.
Odwiedza nas 20 gości .
© Sport Innovation
created by Oskar Ręczkowski