PGE Narodowy — tak od dziś nazywa się Stadion Narodowy w Warszawie, po tym jak Polska Grupa Energetyczna S.A., największa firma energetyczna w Polsce, podpisała umowę z PL.2012+, operatorem stadionu.
Umowa sponsoringowa obejmuje okres pięciu lat, z możliwością przedłużenia współpracy. Znajdują się w niej zapisy warunkujące wypłatę dodatkowego wynagrodzenia, jeśli zarządca stadionu wypełni zapisane w kontrakcie cele. Chodzi m.in. o liczbę imprez określonej rangi oraz gości odwiedzających stadion.
- PGE jako największa grupa kapitałowa w branży elektorenergetycznej, zgodnie ze swoją strategią komunikacji wspiera największe i najbardziej prestiżowe projekty w Polsce. PGE Narodowy jest jednym z nich - podkreślał Marek Woszczyk, prezes PGE S.A.
Dotychcza firma PGE była sponsorem tytularnym PGE Areny w Gdańsku. Zakładając porównywalne koszty sponsoringu, Narodowy może być lepszą inwestycją, ponieważ rocznie odbywa się na nim 500 imprez, w tym aż 300 o charakterze biznesowym (konferencje, targi itp.), i odwiedza go 1,8 mln ludzi. Wartość transakcji i pozostałe dane finansowe dostępne są w raporcie "Finanse naming rights".
W zespole doradczym sponsora zaangażowani byli eksperci Sport Innovation.
źródła: Sport Innovation na podstawie komunikatu prasowego i "Rzeczpospolita".
Wszystkie newsy - Polska - Europa - Świat - Poza sportem
Odwiedza nas 14 gości .
© Sport Innovation
created by Oskar Ręczkowski