szczecin

" ERGO Arena jest naszym wkładem w rozwój i promocję regionu oraz logicznym ciągiem dalszym wieloletniego zaangażowania w promocję sportu i kultury. ERGO Arena stanowi ucieleśnienie nowego wizerunku ERGO Hestii."

Małgorzata Makulska, Wiceprezes Zarządu ERGO Hestia S.A.

Prawne aspekty naming rights

PGE sponsorem Stadionu Narodowego

pge narodowyPGE Narodowy — tak od dziś nazywa się Stadion Narodowy w Warszawie, po tym jak Polska Grupa Energetyczna S.A., największa firma energetyczna w Polsce, podpisała umowę z PL.2012+, operatorem stadionu.

Umowa sponsoringowa obejmuje okres pięciu lat, z możliwością przedłużenia współpracy. Znajdują się w niej zapisy warunkujące wypłatę dodatkowego wynagrodzenia, jeśli zarządca stadionu wypełni zapisane w kontrakcie cele. Chodzi m.in. o liczbę imprez określonej rangi oraz gości odwiedzających stadion.

- PGE jako największa grupa kapitałowa w branży elektorenergetycznej, zgodnie ze swoją strategią komunikacji wspiera największe i najbardziej prestiżowe projekty w Polsce. PGE Narodowy jest jednym z nich - podkreślał Marek Woszczyk, prezes PGE S.A.

Dotychcza firma PGE była sponsorem tytularnym PGE Areny w Gdańsku. Zakładając porównywalne koszty sponsoringu, Narodowy może być lepszą inwestycją, ponieważ rocznie odbywa się na nim 500 imprez, w tym aż 300 o charakterze biznesowym (konferencje, targi itp.), i odwiedza go 1,8 mln ludzi. Wartość transakcji i pozostałe dane finansowe dostępne są w raporcie "Finanse naming rights".

W zespole doradczym sponsora zaangażowani byli eksperci Sport Innovation.

 

źródła: Sport Innovation na podstawie komunikatu prasowego i "Rzeczpospolita".

 

Wszystkie newsy - Polska - Europa - Świat - Poza sportem

Najnowsze wiadomości

Raporty

okladka Strategie aktyw sm

Klienci

  • arena_legionowo_150_100.jpg
  • atlas_arena_nr.jpg
  • atlas_logo.jpg
  • b logo sm.gif
  • logonew ergohestia 100.png
  • pge_logo_150_100.jpg
  • um_lodz_150_100.jpg

Goście on-line

Odwiedza nas 26 gości .

created by Oskar Ręczkowski