News
Dąbrowa Górnicza szykuje się do walki o sponsorów
- Szczegóły
-
03-luty-2010
Centrum Sportu i Rekreacji w Dąbrowie Górniczej zdecydowało się na sprzedaż praw do nazwy. Strategia sprzedaży połączona będzie z wyceną praw marketingowych do obiektu.
Dąbrowa Górnicza zdecydowała się na podjęcie szczególnych działań marketingowych w ramach akcji „Dębowy świat dla aktywnych”. Hala Centrum ma możliwość zorganizowania 66 imprez rocznie z udziałem 55 tys. uczestników. Dzięki realizacji strategii naming rights obiekt ma szansę stać się rozpoznawalny w całej Polsce i w pełni wykorzystać swój olbrzymi potencjał marketingowy.
Dotychczas wyceniono, że obiekt ma szansę na blisko 3 mln bezpośrednich i poprzez media 40 mln pośrednich kontaktów marki z potencjalnymi klientami. „To jest konkretna wartość. Mamy opracowaną strategię marki, strategię działań oraz, co najważniejsze, wiemy jaka jest marketingowa wartość obiektu: finansowa oraz emocjonalna. W 2010 r. zamierzamy rozpocząć działania w celu pozyskania partnera biznesowego” – mówi Henryk Mańka, zastępca dyrektora Centrum Sportu i Rekreacji w Dąbrowie Górniczej.
Źródło: ePR.pl
Wszystkie newsy - Polska - Europa - Świat - Poza sportem
Centrum Sportu i Rekreacji w Dąbrowie Górniczej zdecydowało się na sprzedaż praw do nazwy. Strategia sprzedaży połączona będzie z wyceną praw marketingowych do obiektu.
Dąbrowa Górnicza zdecydowała się na podjęcie szczególnych działań marketingowych w ramach akcji „Dębowy świat dla aktywnych”. Zadaniem tym zajęła się agencja Ciszewski Marketing Sportowy. Hala Centrum ma możliwość zorganizowania 66 imprez rocznie z udziałem 55 tys. uczestników. Dzięki realizacji strategii naming rights obiekt ma szansę stać się rozpoznawalny w całej Polsce i w pełni wykorzystać swój olbrzymi potencjał marketingowy.
Dotychczas wyceniono, że obiekt ma szansę na blisko 3 mln bezpośrednich i poprzez media 40 mln pośrednich kontaktów marki z potencjalnymi klientami. „To jest konkretna wartość. Mamy opracowaną strategię marki, strategię działań oraz, co najważniejsze, wiemy jaka jest marketingowa wartość obiektu: finansowa oraz emocjonalna. W 2010 r. zamierzamy rozpocząć działania w celu pozyskania partnera biznesowego.” – mówi Henryk Mańka, zastępca dyrektora Centrum Sportu i Rekreacji w Dąbrowie Górniczej.
Hala Centrum to drugi największy tego typu obiekt, po katowickim Spodku, w metropolii Silesia.