Władze województwa śląskiego rozważają czy udostępnić do sprzedaży pakiet tytularny stadionu w Chorzowie. Decyzje zostaną podjęte w najbliższych tygodniach przez inwestora stadionu. Nie wiadomo czy potencjalni sponsorzy wykażą zainteresowanie sponsoringiem historycznego obiektu.
Wzorem Narodowego Centrum Sportu, które w tym tygodniu ogłosiło gotowość do sprzedaży praw do nazwy Stadionu Narodowego w Warszawie, również zarządca chorzowskiego stadionu publicznie rozważa podjęcie podobnych działań.
Zdaniem dyrektora Stadionu Śląskiego, Marka Szczerbowskiego, Stadion Narodowy w Warszawie nie ma historii. Stadion Śląski ma, dlatego zderzają się tu dwie wartości - magia stadionu i jego nazwy, z drugiej strony prawdopodobne wpływy od sponsora. Sprawa będzie analizowana równie starannie jak kolory krzesełek na stadionie, a rozstrzygną ją władze województwa. Do rozważenia jest, czy można do nazwy Stadion Śląski wprowadzić jakiś człon i na ile wycenić prawa do nazwy. Podejrzewam, że stadion będzie Stadionem Śląskim dla ludzi niezależnie, co dopiszemy do jego nazwy.
Źródło: Dziennik Zachodni, NamingRights.pl
Odwiedza nas 19 gości .
© Sport Innovation
created by Oskar Ręczkowski