Jednym z sukcesów nowych właścicieli jest ostatnio podpisana ze Standard Chartered umowa sponsoringowa klubu opiewająca na kwotę 81 milionów funtów. Jest to ponad dwa razy więcej niż poprzednia umowa z Carlsbergiem.
Ale to nie koniec planów pozyskania dodatkowych funduszy przez właścicieli. Liverpool chce sprzedać naming right do nowego Anfield za 20 milionów funtów rocznie przez okres 12 lat. Według wyliczeń specjalistów wartość praw może wzrosnąć nawet do 25-26 mln.
Jednak dla fanów sprzedaż praw do nazwy nowego obiektu jest kontrowersyjna. Ich zdaniem stadion powinien zachować legendarną nazwę „Anfield” (nazwa ta sięga 1870 roku). Zmiana nazwy na każdą inną zostanie uznana przez najbardziej fanatycznych kibiców jako zdrada tradycji klubu. Decyzja należy jednak do właścicieli klubu.
Odwiedza nas 16 gości .
© Sport Innovation
created by Oskar Ręczkowski