szczecin

„…dla nas to duża odpowiedzialność, złożyć firmowy znak na tak ważnej dla Łodzi inwestycji. To w pewnym sensie jest nasz obywatelski obowiązek. Ale skorzysta na tym także miasto”

Prezes Atlasu Andrzej Walczak o zakupie Naming Rights do Atlas Areny.

News

Dąbrowa Górnicza szykuje się do walki o sponsorów

dabrowa1

Centrum Sportu i Rekreacji w Dąbrowie Górniczej zdecydowało się na sprzedaż praw do nazwy. Strategia sprzedaży połączona będzie z wyceną praw marketingowych do obiektu.
 

 

Dąbrowa Górnicza zdecydowała się na podjęcie szczególnych działań marketingowych w ramach akcji „Dębowy świat dla aktywnych”. Hala Centrum ma możliwość zorganizowania 66 imprez rocznie z udziałem 55 tys. uczestników. Dzięki realizacji strategii naming rights obiekt ma szansę stać się rozpoznawalny w całej Polsce i w pełni wykorzystać swój olbrzymi potencjał marketingowy.

 

Dotychczas wyceniono, że obiekt ma szansę na blisko 3 mln bezpośrednich i poprzez media 40 mln pośrednich kontaktów marki z potencjalnymi klientami. „To jest konkretna wartość. Mamy opracowaną strategię marki, strategię działań oraz, co najważniejsze, wiemy jaka jest marketingowa wartość obiektu: finansowa oraz emocjonalna. W 2010 r. zamierzamy rozpocząć działania w celu pozyskania partnera biznesowego” – mówi Henryk Mańka, zastępca dyrektora Centrum Sportu i Rekreacji w Dąbrowie Górniczej.

 

Źródło: ePR.pl

 

 Wszystkie newsy - Polska - Europa - Świat - Poza sportem

Centrum Sportu i Rekreacji w Dąbrowie Górniczej zdecydowało się na sprzedaż praw do nazwy. Strategia sprzedaży połączona będzie z wyceną praw marketingowych do obiektu.
 
Dąbrowa Górnicza zdecydowała się na podjęcie szczególnych działań marketingowych w ramach akcji „Dębowy świat dla aktywnych”. Zadaniem tym zajęła się agencja Ciszewski Marketing Sportowy. Hala Centrum ma możliwość zorganizowania 66 imprez rocznie z udziałem 55 tys. uczestników. Dzięki realizacji strategii naming rights obiekt ma szansę stać się rozpoznawalny w całej Polsce i w pełni wykorzystać swój olbrzymi potencjał marketingowy.
Dotychczas wyceniono, że obiekt ma szansę na blisko 3 mln bezpośrednich i poprzez media 40 mln pośrednich kontaktów marki z potencjalnymi klientami. „To jest konkretna wartość. Mamy opracowaną strategię marki, strategię działań oraz, co najważniejsze, wiemy jaka jest marketingowa wartość obiektu: finansowa oraz emocjonalna. W 2010 r. zamierzamy rozpocząć działania w celu pozyskania partnera biznesowego.” – mówi Henryk Mańka, zastępca dyrektora Centrum Sportu i Rekreacji w Dąbrowie Górniczej.
Hala Centrum to drugi największy tego typu obiekt, po katowickim Spodku, w metropolii Silesia.
 

 

Najnowsze wiadomości

Raporty

okladka Strategie aktyw sm

Klienci

  • arena_legionowo_150_100.jpg
  • atlas_arena_nr.jpg
  • atlas_logo.jpg
  • b logo sm.gif
  • logonew ergohestia 100.png
  • pge_logo_150_100.jpg
  • um_lodz_150_100.jpg

Goście on-line

Odwiedza nas 39 gości .

created by Oskar Ręczkowski