News
Bridgestone pozyskał prawa do nazwy areny w Nashville
- Szczegóły
-
04-marzec-2010
-
Odsłony: 20195
Kluby hokejowy ligi NHL - Nashville Predators - podpisał opiewający na 2,5 mln dolarów rocznie kontrakt na zmianę nazwy hali Sommet Center na Bridgestone Arena.
Pozostaje jeszcze potwierdzenie tej umowy przez właściciela obiektu, Metro Sports Authority, które ma nastąpić w ciągu kilku dni. Umowa ma obowiązywać przez 5lat, a sponsor zapłaci 2,5 mln dolarów rocznie. Umowa ta została zawarta także w wyniku konsekwencji długotrwałego konfliktu między klubem a Grupą Sommet.
Kwoty, jakie ostatnio koncern Bridgestone inwestuje w sponsoring sportowy są dwa razy większe niż w ciągu ostatnich trzech lat. Tymczasem Predatorzy dotarli do play-off w czterech z pięciu ostatnich sezonów.
Czas trwania umowy: 5 lat
W ujęciu rocznym wartość: 2,5 milionów dolarów
Całkowita wartość: 12,5 milionów dolarów
Źródłó: sportspromedia.com
Kluby hokejowy ligi NHL - Nashville Predators - podpisał opiewający na 2,5 mln dolarów rocznie kontrakt na zmianę nazwy hali Sommet Center na Bridgestone Arena.
Pozostaje jeszcze potwierdzenie tej umowy przez właściciela obiektu, Metro Sports Authority, które ma nastąpić w ciągu kilku dni. Umowa ma obowiązywać przez 5lat, a sponsor zapłaci 2,5 mln dolarów rocznie. Umowa ta została zawarta także w wyniku konsekwencji długotrwałego konfliktu między klubem a Grupą Sommet.
Kwoty, jakie ostatnio koncern Bridgestone inwestuje w sponsoring sportowy są dwa razy większe niż w ciągu ostatnich trzech lat. Tymczasem Predatorzy dotarli do play-off w czterech z pięciu ostatnich sezonów.
Czas trwania umowy: 5 lat
W ujęciu rocznym wartość: 2,5 milionów dolarów
Całkowita wartość: 12,5 milionów dolarów
Źródło: Sport Innovation na podstawie Sports Pro Media