szczecin

„…dla nas to duża odpowiedzialność, złożyć firmowy znak na tak ważnej dla Łodzi inwestycji. To w pewnym sensie jest nasz obywatelski obowiązek. Ale skorzysta na tym także miasto”

Prezes Atlasu Andrzej Walczak o zakupie Naming Rights do Atlas Areny.

News

Centrum EXPO XXI sprzedaje prawa do nazwy

Największy i najnowocześniejszy obiekt wystawienniczo - konferencyjny w Warszawie, Centrum EXPO XXI  wystawia na sprzedaż swoje prawa do nazwy. Kto zostanie sponsorem tytularnym Centrum EXPO XXI okaże się po przedłożeniu propozycji przez oferentów, z których najlepsza zadecyduje o wyborze sponsora.
 
Cena wyjściowa została oszacowana przez specjalistów. Naming rights do obiektu będą obowiązywały minimum trzy lata, jednak przy podpisywaniu umowy przyszły sponsor może zagwarantować sobie dłuższy czas na ekspozycję marki w nazwie EXPO XXI.
Centrum EEXPO XXI to potencjał przestrzeni o powierzchni 17 tys. m2 . Centrum jest świadkiem prestiżowych wydarzeń europejskich i ogólnopolskich. To jeden z liderów wśród obiektów wystawienniczych w Polsce pod względem liczby zwiedzających i wystawców. Rocznie podejmuje pod swoim dachem 510 000 gości i 5 500 wystawców z całego świata. Obiekt z niezliczonymi możliwościami adaptacyjnymi, nowoczesną architekturą, infrastrukturą i starannością wykończenia. Zlokalizowany w samym środku Warszawy - centrum życia politycznego, mediowego i biznesowego.
 
Prawa do nazwy Centrum EXPO XXI, zwane Naming Rights, otwierają nową przestrzeń możliwości dla marketerów z całego świata. Poprzez ogrom prestiżowych wydarzeń (217 rocznie) obiekt tworzy zintegrowaną platformę marketingową, która daje niezliczoną ilość form promocji. To jednocześnie rodzaj inwestycji, który podnosi prestiż partnera tytularnego i potrafi przynieść nawet 14-krotny zysk z inwestycji.
Wyceną oraz procesem sprzedaży nazwy dla Centrum EXPO zajmuje się agencja Ciszewski Marketing Sportowy.
Do dyspozycji wybranego Partnera Tytularnego Centrum EXPO XXI będzie prawo do nadania obiektowi nowej oficjalnej nazwy, oznakowania obiektu na zewnątrz i wewnątrz oraz do wykorzystywania obiektu do prowadzenia własnych działań wizerunkowych i promocyjnych.
 
expo1
Największy i najnowocześniejszy obiekt wystawienniczo - konferencyjny w Warszawie, Centrum EXPO XXI  wystawia na sprzedaż swoje prawa do nazwy. Kto zostanie sponsorem tytularnym Centrum EXPO XXI okaże się po przedłożeniu propozycji przez oferentów, z których najlepsza zadecyduje o wyborze sponsora.
 
Cena wyjściowa została oszacowana przez specjalistów. Naming rights do obiektu będą obowiązywały minimum trzy lata, jednak przy podpisywaniu umowy przyszły sponsor może zagwarantować sobie dłuższy czas na ekspozycję marki w nazwie EXPO XXI.
 
Centrum EEXPO XXI to potencjał przestrzeni o powierzchni 17 tys. m2 . Centrum jest świadkiem prestiżowych wydarzeń europejskich i ogólnopolskich. To jeden z liderów wśród obiektów wystawienniczych w Polsce pod względem liczby zwiedzających i wystawców. Rocznie podejmuje pod swoim dachem 510 000 gości i 5 500 wystawców z całego świata. Obiekt z niezliczonymi możliwościami adaptacyjnymi, nowoczesną architekturą, infrastrukturą i starannością wykończenia. Zlokalizowany w samym środku Warszawy - centrum życia politycznego, mediowego i biznesowego.
 
Prawa do nazwy Centrum EXPO XXI, zwane Naming Rights, otwierają nową przestrzeń możliwości dla marketerów z całego świata. Poprzez ogrom prestiżowych wydarzeń (217 rocznie) obiekt tworzy zintegrowaną platformę marketingową, która daje niezliczoną ilość form promocji. To jednocześnie rodzaj inwestycji, który podnosi prestiż partnera tytularnego i potrafi przynieść nawet 14-krotny zysk z inwestycji.
 
Do dyspozycji wybranego Partnera Tytularnego Centrum EXPO XXI będzie prawo do nadania obiektowi nowej oficjalnej nazwy, oznakowania obiektu na zewnątrz i wewnątrz oraz do wykorzystywania obiektu do prowadzenia własnych działań wizerunkowych i promocyjnych.
 
 
Źródło: tf.pl
 
 
 

Najnowsze wiadomości

Raporty

okladka Strategie aktyw sm

Klienci

  • arena_legionowo_150_100.jpg
  • atlas_arena_nr.jpg
  • atlas_logo.jpg
  • b logo sm.gif
  • logonew ergohestia 100.png
  • pge_logo_150_100.jpg
  • um_lodz_150_100.jpg

Goście on-line

Odwiedza nas 28 gości .

created by Oskar Ręczkowski