Trwają intensywne prace nad pozyskaniem partnera tytularnego szczecińskiego stadionu. Konsorcjum firm Komunikacja Plus i Sport Innovation, odpowiedzialne za znalezienie sponsora, we współpracy z Miastem Szczecin prowadzą rozmowy z potencjalnymi chętnymi do strategicznej współpracy w zakresie naming rights.
We wrześniu zakończony został etap przygotowania ofert sponsorskich, które aktualnie dystrybuowane są zarówno w formie elektronicznej, jak i w formie drukowanej na potrzeby spotkań. Dostępne są również angielskie i niemieckie wersje językowe. Oczywiście poza ogólną ofertą sponsorską, w przypadku zainteresowania szczegółami przez daną firmę, przygotowywana jest wersja dedykowana do profilu działalności i potrzeb potencjalnego sponsora - informuje Kamil Kukułka, doradca ds. naming rights - Jesteśmy w stałym i aktywnym kontakcie z Urzędem Miasta Szczecina. Pierwsze spotkanie robocze z władzami Miasta oraz wizytacja stadionu pod kątem sponsorskim odbyła się 18 sierpnia, kolejne spotkania mają charakter konferencji online. Miasto w ramach własnych relacji biznesowych zastrzegło, zgodnie z warunkami przetargu, bezpośredni kontakt ze zgłoszoną grupą ponad 30 firm, które ofertowane zostały indywidualnie.
W ramach drugiego etapu naszych prac w pierwszym kroku skupiliśmy się na trudniejszej dystrybucji oferty na rynkach zagranicznych, w tym przede wszystkich w firmach niemieckich i skandynawskich, które aktywnie działają lub planują działalność na terenie północnej Polski. W kolejnych tygodniach ofertowane będzie coraz szersze grono firm.
Jednym z ważniejszych naszych działań będą nasze wspólne spotkania przedstawicieli Miasta z potencjalnym sponsorami podczas IV Kongresu Sport Biznes Polska, które odbędzie się 15 listopada w Warszawie. Ponadto podczas prelekcji zaprezentujemy zalety projektów naming rights (praw do nazwy), których potencjał wciąż nie został w pełni wykorzystany na polskim rynku.
Więcej informacji: https://gs24.pl/trwaja-poszukiwania-sponsora-tytularnego-dla-stadionu-pogoni-szczecin-wsrod-kandydatow-sa-firmy-niemieckie-i-skandynawskie/ar/c2-16992073
źródło: Sport Innovation, GS24.pl
Odwiedza nas 3 gości .
© Sport Innovation
created by Oskar Ręczkowski