okl czew2

„…dla nas to duża odpowiedzialność, złożyć firmowy znak na tak ważnej dla Łodzi inwestycji. To w pewnym sensie jest nasz obywatelski obowiązek. Ale skorzysta na tym także miasto”

Prezes Atlasu Andrzej Walczak o zakupie Naming Rights do Atlas Areny.

Dla biznesu

Dla biznesu

Usługa „Biznes Naming Rights” skierowana jest do podmiotów pragnących zainwestować w sponsoring obiektów sportowych oraz innych posiadających potencjał inwestycyjny.

W trosce o Państwa interesy oraz satysfakcję każdorazowo dostosowujemy naszą usługę do Państwa indywidualnych potrzeb.

 

Usługa „Biznes Naming Rights” składa się z następujących etapów:

 

Etap I - Pozyskanie

1. Wyszukiwanie obiektów spełniających wymagania marki firmy

2. Analiza wartości praw tytularnych obiektu dla sponsora

3. Oferta zakupu i negocjacje

- analiza warunków

- przygotowanie wzorów umów

Etap II - Aktywizacja

4. Strategia komunikacji o pozyskaniu praw i ich realizacji

5. Integracja celów marketingowych firmy i obiektu

- dopasowanie marki firmy i obiektu

- wspólne działania wizerunkowe i promocyjne

6. Plan aktywizacji naming rights

- działania promocyjne i eventy

- działania PR i media relations

- hospitality

Etap III – Realizacja

7. Wdrożenie strategii i obsługa firmy

8. Badania marketingowe i medialne

9. Monitoring projektu – wnioski i wdrożenie lepszych rozwiązań

Jeśli są Państwo zainteresowani usługą „Biznes Naming Rights” zapraszamy do kontaktu.

 

Najnowsze wiadomości

Raporty

okladka Strategie aktyw sm

Klienci

  • arena_legionowo_150_100.jpg
  • atlas_arena_nr.jpg
  • atlas_logo.jpg
  • b logo sm.gif
  • logonew ergohestia 100.png
  • pge_logo_150_100.jpg
  • um_lodz_150_100.jpg

Goście on-line

Odwiedza nas 27 gości .

created by Oskar Ręczkowski