szczecin

„…dla nas to duża odpowiedzialność, złożyć firmowy znak na tak ważnej dla Łodzi inwestycji. To w pewnym sensie jest nasz obywatelski obowiązek. Ale skorzysta na tym także miasto”

Prezes Atlasu Andrzej Walczak o zakupie Naming Rights do Atlas Areny.

3mk sponsorem Areny Ostrów

3 mk Arena Ostrow Firma 3mk Protection została sponsorem Areny w Ostrowie Wielkopolskim, w efekcie czego hala przez 3 lata będzie nosić nazwę 3mk Arena Ostrów.

W ostatni weekend kwietnia 2023 roku podczas meczu piłkarzy ręcznych Polski i Łotwy została ogłoszona pierwsza umowa naming rights ostrowskiej hali. Wartość umowy to niemal 170 tys. zł rocznie. Ponadto sponsor dokonał pełnego rebrandingu obiektu oraz aktywacji pozyskanych praw poprzez strefę sponsorską, co stanowi dodatkową wartość dla gości hali. Ciekawostką jest fakt, że firma została założona i funkcjonuje w Ostrowie zatrudniając ponad 200 osób, natomiast działa na skalę globalną dzięki sprzedaży internetowej.

− Chcemy pokazać nasz biznes w innej roli niż na co dzień. Na co dzień dbamy o jakość produktu i efektywność. Jako wspierający i sponsor możemy pokazać nasze wartości i misję. Wspólnie chcemy rozwijać potencjał 3mk Areny Ostrów wspierając życie sportowe i kulturalne mieszkańców. To dla nas także możliwość gromadzenia społeczności naszych konsumentów wokół szczytnych idei, z którymi się utożsamiamy – mówi Piotr Wawrzyniak, Head of Marketing firmy 3mk Protection.

− Chcemy dać mieszkańcom miasta jak najszerszą ofertę. Jest to miejsce nie tylko imprez, koncertów i wydarzeń sportowych, lecz także świetne miejsce spędzania wolnego czasu. Bardzo się cieszę, że wybrano naszą spółkę jako platformę do promowania swojej marki i produktów. Wierzę, że nasz sponsor tytularny będzie wielką wartością dodaną dla miasta i dla tego obiektu − podsumował Zbigniew Trzoska, prezes spółki Ostrowskie Inwestycje Sportowe.

Projekt został zrealizowany w 15 miesięcy − od pierwszych koncepcji i wyboru doradców Sport Innovation, po podpisanie umowy ze sponsorem tytularnym. Jest to dość bardzo krótki okres biorąc pod uwagę nakład pracy, realia biznesowe, poziom inwestycji i czas podejmowania decyzji przy projektach naming rights w Polsce.

 

źródło: Sport Innovation

zdjęcie: Ostrowskie Inwestycje Sportowe

 

Najnowsze wiadomości

Raporty

okladka Strategie aktyw sm

Klienci

  • arena_legionowo_150_100.jpg
  • atlas_arena_nr.jpg
  • atlas_logo.jpg
  • b logo sm.gif
  • logonew ergohestia 100.png
  • pge_logo_150_100.jpg
  • um_lodz_150_100.jpg

Goście on-line

Odwiedza nas 23 gości .

created by Oskar Ręczkowski