Wzorem obiektów budowanych na EURO 2012 przez najbliższe dwa lata oficjalna nazwa pierwszego sponsorowanego polskiego baru brzmi Castrol CONFAShION Sport Bar.
Castrol został sponsorem tytularnym do końca 2012 roku. Firma jest jednym ze sponsorów UEFA Euro 2012. Wspólne działania sponsora oraz CONFAShION Sport Bar dotyczą także brandingu lokalu poprzez dodanie do niego sportowych emocji w postaci atrakcyjnych ekspozycji i zdjęć. Dodatkowo na kibiców odwiedzających bar atrakcją będzie punkt informacyjny Castrol, czy specjalne menu kibica. W ramach umowy firma pozyskała jedną z najatrakcyjniejszych lóż w lokalu.
„To chyba pierwszy w Polsce projekt sponsorski dotyczący tzw. naming rights, jeśli chodzi o lokal gastronomiczny.” - mówi Izabela Sarnecka, manager zarządzająca Castrol CONFAShION Sport Bar. „Sponsor w ramach działania otrzymuje od nas pakiet działań komunikacyjnych i marketingowych, może również w ramach umowy elastycznie dopasować wystrój lokalu do własnych potrzeb. Jestem przekonana, że zaangażowanie wizerunkowe w Castrol CONFAShION Sport Bar świadczy o tym, że nasz lokal w pełni spełnia oczekiwania tak wymagającego partnera biznesowego jakim jest Castrol.”
Źródło: informacja prasowa
Odwiedza nas 19 gości .
© Sport Innovation
created by Oskar Ręczkowski