Stadion Wrocław po dziesięciu latach funkcjonowania przyjął nazwę Tarczyński Arena Wrocław. Nowym sponsorem tytularnym Stadionu została lokalna firma Tarczyński, producent wędlin i kabanosów.
- Chciałbym podziękować Dawidowi i Tomaszowi Tarczyńskim, że zdecydowali się zaangażować w sponsorowanie tego obiektu. Naszą umowę należy uznać za długoterminową, będzie ona obowiązywać przez co najmniej sześć lat. Wartość kontraktu to natomiast 14 mln zł - powiedział prezydent Jacek Sutryk.
- Można powiedzieć, że spełniamy swoje marzenie. Wraz z bratem od najmłodszych lat uprawialiśmy m.in. piłkę nożną, koszykówkę czy hokej. Od 15 lat mieszkamy we Wrocławiu, a od 10 jesteśmy dumnym sponsorem Panthers Wrocław. Mając okazję zobaczyć, jak wygląda rynek sponsoringowy w Stanach Zjednoczonych i że praktycznie każda arena sportowa ma swojego patrona, chcieliśmy niejako przeszczepić to na nasze polskie podwórko - podsumował Dawid Tarczyński.
Produkty sponsora będą dostępne w ofercie gastronomicznej stadionu oraz w zewnętrznym food trucku przy lodowisku.
- Na naszym miejscu powinni być rodzice, którzy 30 lat temu otworzyli mały zakład, a dziś prowadzą międzynarodową firmę. Oni jednak ciężko pracują, nie lubią błyszczeć w świetle kamer, od tego mają nas - dodałał Tomasz Tarczyński. - Chcemy być bliżej ludzi. Nie chcemy być kojarzeni wyłącznie z produktem w sklepie, zależy nam na byciu blisko emocji i mamy nadzieję, że doświadczymy ich na Tarczyński Arenie jak najwięcej.
Źródło: stadionwroclaw.pl
Grafika: fb/stadionwroclaw
Odwiedza nas 11 gości .
© Sport Innovation
created by Oskar Ręczkowski