Firma Energa została nowym sponsorem stadionu w Gdańsku-Letnicy, który w latach 2010-2015 nosił nazwę PGE Arena.
Nowa nazwa obiektu to Stadion Energa Gdańsk. Umowa podpisana została na okres 5 lat.
- Nowe imię, nowa energia. Od kilku miesięcy prowadziliśmy rozmowy z zarządem. Wiadomo, że Energa to jeden z największych pracodawców na Pomorzu. Jest to prężnie rozwijająca się firma. Umowa nie dotyczy jedynie stadionu piłkarskiego, ale też szerszej współpracy na różnych polach - powiedział prezydent Gdańska Paweł Adamowicz.
- Decyzja o sponsoringu stadionu wydaje się naturalna, jednak negocjacje były długie - podkreślił Andrzej Tersa, prezes zarządu grupy Energa SA.
- Chcieliśmy pozyskać partnera lokalnego. To bardzo ważne, żeby umowa była czymś więcej niż tylko złożonymi podpisami - zaznaczył Tomasz Kowalski, prezes Arena Gdańsk Operator. - Kwota zależna jest od zrealizowania postanowień zawartych w umowie. Dotyczą one obrandowania stadionu i przeprowadzenia odpowiedniej liczby i rodzaju imprez. Nie mogę jednak podać, jaką najniższą sumę możemy dostać oraz ile różnych wydarzeń musimy rocznie przeprowadzić. Na razie stałą wartością są tylko mecze piłkarzy Lechii.
Przy okazji ogłoszenia sponsora stadion ma zyskać na „mocy”, zwiększając aktywność w zakresie sportu i rekreacji. Stąd też slogan towarzyszący zmianie sponsora „Stadion Energa Gdańsk – MOC WRAŻEŃ”.
Wartość transakcji i pozostałe dane finansowe dostępne są w raporcie "Finanse naming rights".
źródło: Sport Innovation na podstawie materiałów z konferencji prasowej
Wszystkie newsy - Polska - Europa - Świat - Poza sportem
Odwiedza nas 30 gości .
© Sport Innovation
created by Oskar Ręczkowski