szczecin

" ERGO Arena jest naszym wkładem w rozwój i promocję regionu oraz logicznym ciągiem dalszym wieloletniego zaangażowania w promocję sportu i kultury. ERGO Arena stanowi ucieleśnienie nowego wizerunku ERGO Hestii."

Małgorzata Makulska, Wiceprezes Zarządu ERGO Hestia S.A.

Strategie aktywizacji praw na arenach

Castrol sponsorem Sport Baru w Warszawie

Wzorem obiektów budowanych na EURO 2012 przez najbliższe dwa lata oficjalna nazwa pierwszego sponsorowanego polskiego baru brzmi Castrol CONFAShION Sport Bar.

 

Castrol został sponsorem tytularnym do końca 2012 roku. Firma jest jednym ze sponsorów UEFA Euro 2012. Wspólne działania sponsora oraz CONFAShION Sport Bar dotyczą także brandingu lokalu poprzez dodanie do niego sportowych emocji w postaci atrakcyjnych ekspozycji i zdjęć. Dodatkowo na kibiców odwiedzających bar atrakcją będzie punkt informacyjny Castrol, czy specjalne menu kibica. W ramach umowy firma pozyskała jedną z najatrakcyjniejszych lóż w lokalu.

 

„To chyba pierwszy w Polsce projekt sponsorski dotyczący tzw. naming rights, jeśli chodzi o  lokal gastronomiczny.” - mówi Izabela Sarnecka, manager zarządzająca Castrol CONFAShION Sport Bar.  „Sponsor w ramach działania otrzymuje od nas pakiet działań komunikacyjnych i marketingowych, może również w ramach umowy elastycznie dopasować wystrój lokalu do własnych potrzeb. Jestem przekonana, że zaangażowanie wizerunkowe w Castrol CONFAShION Sport Bar świadczy o tym, że nasz lokal w pełni spełnia oczekiwania tak wymagającego partnera biznesowego jakim jest Castrol.”

 

Źródło: informacja prasowa

 

Najnowsze wiadomości

Raporty

okladka Strategie aktyw sm

Klienci

  • arena_legionowo_150_100.jpg
  • atlas_arena_nr.jpg
  • atlas_logo.jpg
  • b logo sm.gif
  • logonew ergohestia 100.png
  • pge_logo_150_100.jpg
  • um_lodz_150_100.jpg

Goście on-line

Odwiedza nas 13 gości .

created by Oskar Ręczkowski