szczecin

„…dla nas to duża odpowiedzialność, złożyć firmowy znak na tak ważnej dla Łodzi inwestycji. To w pewnym sensie jest nasz obywatelski obowiązek. Ale skorzysta na tym także miasto”

Prezes Atlasu Andrzej Walczak o zakupie Naming Rights do Atlas Areny.

Strategie aktywizacji praw na arenach

Kraków Arena ze sponsorem tytularnym!

TAURON Arena KrakowSponsorem krakowskiej hali zostanie firma Tauron Polska Energia, a obiekt zmieni nazwę na Tauron Arena Kraków.

Umowa obowiązywać będzie od lutego b.r. przez trzy lata, z możliwością przedłużenia na kolejne dwa lata.

- Tauron Arena Kraków, będzie przyciągać każdego roku setki tysięcy osób i liczymy, że ten projekt utrwali znajomość marki TAURON i przyczyni się do jej umocnienia, co z kolei przełoży się na wymierne korzyści sprzedażowe - mówi Paweł Gniadek, dyrektor Departamentu Komunikacji Rynkowej i PR w TAURON Polska Energia. - Nie bez znaczenia jest również fakt, że Kraków to jedno z największych miast na obszarze dystrybucyjnym Grupy TAURON, a tym samym znaczące skupisko naszych klientów.

- Jesteśmy przekonani, że nasza współpraca potrwa wiele lat, a TAURON będzie zadowolony z efektywności tej umowy - mówi Zbigniew Rapciak, prezes Agencji Rozwoju Miasta Kraków.

Umowa gwarantuje sponsorowi także m.in. prawa do organizacji w hali własnych wydarzeń oraz oznakowania dojazdowe na terenie miasta. Wartość transakcji i pozostałe dane finansowe dostępne są w raporcie "Finanse naming rights"

Rolę doradcy odpowiedzialnego za wycenę i identyfikację praw oraz warunki umowy pełniła firma Sport Innovation na zlecenie Agencji Rozwoju Miasta.


Źródło: Sport Innovation na podstawie krakow.pl

 

Wszystkie newsy - Polska - Europa - Świat - Poza sportem

 

Najnowsze wiadomości

Raporty

okladka Strategie aktyw sm

Klienci

  • arena_legionowo_150_100.jpg
  • atlas_arena_nr.jpg
  • atlas_logo.jpg
  • b logo sm.gif
  • logonew ergohestia 100.png
  • pge_logo_150_100.jpg
  • um_lodz_150_100.jpg

Goście on-line

Odwiedza nas 11 gości .

created by Oskar Ręczkowski