„Propozycja złożona przez Ministra Sportu w Kenii aby połączyć starą nazwę obiektu z nową – jest niezgodne z duchem wyłączności naming rights dla sponsora. W związku z tym nie jesteśmy w stanie wykonywać przedmiotu umowy” – oznajmił na konferencji prasowej, Alex Maditsi, country manager Coca-Cola.
Władze proponowały aby zmienić nazwę Coca-Cola National Stadium na starą Nyayo National Stadium z dodatkiem Coca-Cola Sports Centre – pojawiła się również propozycja nazwania obiektu Coca-Cola Nyayo National Stadium. Działania rządu doprowadziły do zerwania historycznej umowy w kraju jednocześnie znacząco wpłynęły na rozwój sponsoringu sportu w kraju oraz partnerstwa publiczno prywatnego.
Coca-Cola zakupiła prawa do nazwy do Nyayo National Stadium na 3 lata za 1.5 miliona $, 4 lutego 2009 roku. Po 3 miesiącach umowa została zerwana.
Odwiedza nas 4 gości .
© Sport Innovation
created by Oskar Ręczkowski