szczecin

„…dla nas to duża odpowiedzialność, złożyć firmowy znak na tak ważnej dla Łodzi inwestycji. To w pewnym sensie jest nasz obywatelski obowiązek. Ale skorzysta na tym także miasto”

Prezes Atlasu Andrzej Walczak o zakupie Naming Rights do Atlas Areny.

O nas

Potencjalni partnerzy tytularni Stadionu w Szczecinie

Trwają intensywne prace nad pozyskaniem partnera tytularnego szczecińskiego stadionu. Konsorcjum firm Komunikacja Plus i Sport Innovation, odpowiedzialne za znalezienie sponsora, we współpracy z Miastem Szczecin prowadzą rozmowy z potencjalnymi chętnymi do strategicznej współpracy w zakresie naming rights.

GS frontpage

We wrześniu zakończony został etap przygotowania ofert sponsorskich, które aktualnie dystrybuowane są zarówno w formie elektronicznej, jak i w formie drukowanej na potrzeby spotkań. Dostępne są również angielskie i niemieckie wersje językowe. Oczywiście poza ogólną ofertą sponsorską, w przypadku zainteresowania szczegółami przez daną firmę, przygotowywana jest wersja dedykowana do profilu działalności i potrzeb potencjalnego sponsora - informuje Kamil Kukułka, doradca ds. naming rights - Jesteśmy w stałym i aktywnym kontakcie z Urzędem Miasta Szczecina. Pierwsze spotkanie robocze z władzami Miasta oraz wizytacja stadionu pod kątem sponsorskim odbyła się 18 sierpnia, kolejne spotkania mają charakter konferencji online. Miasto w ramach własnych relacji biznesowych zastrzegło, zgodnie z warunkami przetargu, bezpośredni kontakt ze zgłoszoną grupą ponad 30 firm, które ofertowane zostały indywidualnie.

W ramach drugiego etapu naszych prac w pierwszym kroku skupiliśmy się na trudniejszej dystrybucji oferty na rynkach zagranicznych, w tym przede wszystkich w firmach niemieckich i skandynawskich, które aktywnie działają lub planują działalność na terenie północnej Polski. W kolejnych tygodniach ofertowane będzie coraz szersze grono firm.

Jednym z ważniejszych naszych działań będą nasze wspólne spotkania przedstawicieli Miasta z potencjalnym sponsorami podczas IV Kongresu Sport Biznes Polska, które odbędzie się 15 listopada w Warszawie. Ponadto podczas prelekcji zaprezentujemy zalety projektów naming rights (praw do nazwy), których potencjał wciąż nie został w pełni wykorzystany na polskim rynku.

 

Więcej informacji: https://gs24.pl/trwaja-poszukiwania-sponsora-tytularnego-dla-stadionu-pogoni-szczecin-wsrod-kandydatow-sa-firmy-niemieckie-i-skandynawskie/ar/c2-16992073

 

źródło: Sport Innovation, GS24.pl

Najnowsze wiadomości

Raporty

okladka Strategie aktyw sm

Klienci

  • arena_legionowo_150_100.jpg
  • atlas_arena_nr.jpg
  • atlas_logo.jpg
  • b logo sm.gif
  • logonew ergohestia 100.png
  • pge_logo_150_100.jpg
  • um_lodz_150_100.jpg

Goście on-line

Odwiedza nas 30 gości .

created by Oskar Ręczkowski