szczecin

„…dla nas to duża odpowiedzialność, złożyć firmowy znak na tak ważnej dla Łodzi inwestycji. To w pewnym sensie jest nasz obywatelski obowiązek. Ale skorzysta na tym także miasto”

Prezes Atlasu Andrzej Walczak o zakupie Naming Rights do Atlas Areny.

Mapa dostępnych praw do nazwy

Chorten Arena w Białymstoku

Chorten ArenaGrupa Chorten została sponsorem tytularnym Stadionu Miejskiego w Białymstoku na okres 5 lat. Stadion na którym domowe mecze rozgrywa Jagiellonia Białystok, piłkarski Mistrz Polski 2024 i uczestnik grupowej fazy Ligi Konfederacji 2024/25, będzie nosił nazwę „CHORTEN ARENA” do 2029 roku.

Stadion przekazuje Sponsorowi m.in. prawo do wykorzystywania nazwy Stadionu, a także swój status sponsora tytularnego do realizacji własnych celów marketingowych i działań reklamowych, a także możliwość organizowania własnych wydarzeń na obiekcie.

„Cieszę się, że w 10. rocznicę funkcjonowania Stadionu Miejskiego udało się pozyskać sponsora tytularnego. Tym bardziej, że Grupa Chorten to firma z naszego regionu, która dzięki swojej konsekwentnej działalności biznesowej weszła na rynek ogólnopolski. Jest to solidna marka, która stawia na rozwój. My również jako spółka publiczna realizująca zadania własne gminy Białystok w zakresie sportu i kultury stawiamy na rozwój. Dzięki zawartej umowie sponsorskiej będziemy mogli jeszcze bardziej udostępniać naszą infrastrukturę, organizować więcej wydarzeń sportowo-kulturalnych, podejmować więcej działań promocyjnych, a także częściowo odciążyć budżet Miasta Białegostoku z finansowania stadionu. Liczymy na owocną i udaną współpracę na rzecz popularyzacji sportu i kultury w naszym regionie. To jest dla nas dobry czas…” – powiedział dr Cezary Jan Mielko – Prezes Zarządu Stadion Miejski Sp z o.o.

„Grupa Chorten” powstała w 2009 roku jako inicjatywa sklepów w województwie podlaskim, dziś działa w niej 2700 placówek na terenie całego kraju. Jest to firma silnie związana z regionem. Stadion Miejski i Grupa Chorten od wielu lat utrzymują relacje biznesowe. Grupa Chorten organizowała na stadionie duże eventy takie jak: targi spożywcze oraz mecze charytatywne Fundacji Grupy Chorten „Nie bądź obojętny”.

„Jesteśmy dumni z tego, jak Stadion Miejski wygląda dziś i bardzo cieszymy się na współpracę. Stadiony od zawsze były miejscem dobrej energii, a sport bardzo inspiruje nasze działania. Grupa Chorten od wielu lat zresztą współpracuje ze Stadionem Miejskim. To tu zorganizowaliśmy trzy edycje naszych targów spożywczych dla blisko 2000 odwiedzających. Na terenie stadionu postawiliśmy spektakularną halę na nasz jubileusz 10-lecia dla blisko tysiąca gości. Od lat jesteśmy najemcą skyboxów, gdzie wspólnie z kontrahentami kibicujemy Jagiellonii Białystok. W tym roku zostaliśmy sponsorem głównym Mistrzów Polski, ponieważ Grupa Chorten mocno stawia na budowanie marki, także poprzez sport” – podkreśla Krzysztof Pakuła, Prezes Zarządu „Grupy Chorten. „Nazwa Chorten Arena to dla nas kolejny krok w podnoszeniu rozpoznawalności marki polskich sklepów Chorten. Liczymy, że w ciągu 5 lat nazwa Chorten Arena stanie się rozpoznawalna nie tylko w Białymstoku, ale i w całym kraju, a dla nas to duże zobowiązanie, by godnie ją reprezentować.

Rolę doradczą w zakresie analiz i wyceny świadczeń naming rights Stadionu pełniła firma Sport Innovation. 

 

Źródło: Sport Innovation, Stadion Miejski w Białymstoku

Najnowsze wiadomości

Raporty

okladka Strategie aktyw sm

Klienci

  • arena_legionowo_150_100.jpg
  • atlas_arena_nr.jpg
  • atlas_logo.jpg
  • b logo sm.gif
  • logonew ergohestia 100.png
  • pge_logo_150_100.jpg
  • um_lodz_150_100.jpg

Goście on-line

Odwiedza nas 15 gości .

created by Oskar Ręczkowski