szczecin

„…dla nas to duża odpowiedzialność, złożyć firmowy znak na tak ważnej dla Łodzi inwestycji. To w pewnym sensie jest nasz obywatelski obowiązek. Ale skorzysta na tym także miasto”

Prezes Atlasu Andrzej Walczak o zakupie Naming Rights do Atlas Areny.

Efektywne Naming Rights w Polsce

Stadion Narodowy pozyska sponsora z prawami do nazwy

Już wkrótce operator Stadionu Narodowego w Warszawie, Narodowe Centrum Sportu, sprzeda prawa do sponsoringu tytularnego Stadionu - dowiedział się nieoficjalnie "Puls Biznesu". Wysokość kontraktu to 10 milionów złotych. Będzie to największa w historii Polski transakcja sprzedaży praw do nazwy obiektu sportowego. Marka sponsora tytularnego pojawi się przed nazwą "Stadion Narodowy w Warszawie".

 

- Rozpoczęliśmy wstępne rozmowy biznesowe z kilkoma firmami. Zamierzamy przedstawić ofertę wszystkim największym spółkom działającym w Polsce.(...) Na razie nie mówimy o kwotach, to będzie na pewno więcej niż w przypadku PGE Areny - mówi "PB" Rafał Kapler, prezes NCS. Polska Grupa Energetyczna za obecność w nazwie powstającego stadionu w Gdańsku zapłaciła 7 milionów złotych.

 

Kontrakt ze sponsorem Stadionu Narodowego ma zostać podpisany na 10 lat. Prezes Kapler odmawia podania nazw potencjalnych partnerów stadionu, ale według ekspertów "PB", mogą to być takie firmy jak np. PKN Orlen, PKO BP czy PZU. Uroczyste otwarcie zaplanowano na sierpień albo wrzesień 2011 roku.

 

Źródło: Puls Biznesu

Najnowsze wiadomości

Raporty

okladka Strategie aktyw sm

Klienci

  • arena_legionowo_150_100.jpg
  • atlas_arena_nr.jpg
  • atlas_logo.jpg
  • b logo sm.gif
  • logonew ergohestia 100.png
  • pge_logo_150_100.jpg
  • um_lodz_150_100.jpg

Goście on-line

Odwiedza nas 37 gości .

created by Oskar Ręczkowski