Już wkrótce operator Stadionu Narodowego w Warszawie, Narodowe Centrum Sportu, sprzeda prawa do sponsoringu tytularnego Stadionu - dowiedział się nieoficjalnie "Puls Biznesu". Wysokość kontraktu to 10 milionów złotych. Będzie to największa w historii Polski transakcja sprzedaży praw do nazwy obiektu sportowego. Marka sponsora tytularnego pojawi się przed nazwą "Stadion Narodowy w Warszawie".
- Rozpoczęliśmy wstępne rozmowy biznesowe z kilkoma firmami. Zamierzamy przedstawić ofertę wszystkim największym spółkom działającym w Polsce.(...) Na razie nie mówimy o kwotach, to będzie na pewno więcej niż w przypadku PGE Areny - mówi "PB" Rafał Kapler, prezes NCS. Polska Grupa Energetyczna za obecność w nazwie powstającego stadionu w Gdańsku zapłaciła 7 milionów złotych.
Kontrakt ze sponsorem Stadionu Narodowego ma zostać podpisany na 10 lat. Prezes Kapler odmawia podania nazw potencjalnych partnerów stadionu, ale według ekspertów "PB", mogą to być takie firmy jak np. PKN Orlen, PKO BP czy PZU. Uroczyste otwarcie zaplanowano na sierpień albo wrzesień 2011 roku.
Źródło: Puls Biznesu
Odwiedza nas 37 gości .
© Sport Innovation
created by Oskar Ręczkowski