Efektywne Naming Rights w Polsce
Państwowi sponsorzy Stadionu Narodowego
- Szczegóły
-
15-marzec-2012
Bardzo prawdopodobne jest pozyskanie dla Stadionu Narodowego w Warszawie dwóch sponsorów - tytularnego oraz głównego - na łączną kwotę ok. 16-18 milionów złotych.
Według informacji Przeglądu Sportowego oraz Interia.pl firma ubezpieczeniowa PZU (spółka z 35% udziałem Skarbu Państwa) kupi prawa do nazwy stadionu za ok. 10-12 milionów złotych. Natomiast firma Lotto (100% udziału Skarbu Państwa) kupi pakiet sponsora głównego za kwotę ok 6 milionów złotych. Łącznie kwota ta stanowi ok. połowę szacowanych kosztów utrzymania stadionu rocznie.
Rozważane są dwie nowe nazwy dla stadionu - PZU Arena lub PZU Stadion Narodowy. Umowa negocjowana jest od wielu miesięcy, a jej finalne ustalenia oraz długość kontraktu (ok. 10 lat) zostaną ogłoszone wkrótce.
Więcej informacji: http://euro2012.interia.pl/news-pzu-narodowy-za-12-milionow-rocznie,nId,556991
Bardzo prawdopodobne jest pozyskanie dla Stadionu Narodowego w Warszawie dwóch sponsorów - tytularnego oraz głównego - na łączną kwotę ok. 16-18 milionów złotych.
Według informacji Przeglądu Sportowego oraz Interia.pl firma ubezpieczeniowa PZU (spółka z 35% udziałem Skarbu Państwa) kupi prawa do nazwy stadionu za ok. 10-12 milionów złotych. Natomiast firma Lotto (100% udziału Skarbu Państwa) kupi pakiet sponsora głównego za kwotę ok 6 milionów złotych. Łącznie kwota ta stanowi ok. połowę szacowanych kosztów utrzymania stadionu rocznie.
Rozważane są dwie nowe nazwy dla stadionu - PZU Arena lub PZU Stadion Narodowy. Umowa negocjowana jest od wielu miesięcy, a jej finalne ustalenia oraz długość kontraktu (ok. 10 lat) zostaną ogłoszone wkrótce.
Więcej informacji: http://euro2012.interia.pl/news-pzu-narodowy-za-12-milionow-rocznie,nId,556991
Źródło: Przegląd Sportowy, własne.
Wszystkie newsy - Polska - Europa - Świat - Poza sportem