szczecin

" ERGO Arena jest naszym wkładem w rozwój i promocję regionu oraz logicznym ciągiem dalszym wieloletniego zaangażowania w promocję sportu i kultury. ERGO Arena stanowi ucieleśnienie nowego wizerunku ERGO Hestii."

Małgorzata Makulska, Wiceprezes Zarządu ERGO Hestia S.A.

Efektywne Naming Rights w Polsce

Czy Stadion Śląski będzie poszukiwał sponsora tytularnego?

slaski

Władze województwa śląskiego rozważają czy udostępnić do sprzedaży pakiet tytularny stadionu w Chorzowie. Decyzje zostaną podjęte w najbliższych tygodniach przez inwestora stadionu. Nie wiadomo czy potencjalni sponsorzy wykażą zainteresowanie sponsoringiem historycznego obiektu.

 

Wzorem Narodowego Centrum Sportu, które w tym tygodniu ogłosiło gotowość do sprzedaży praw do nazwy Stadionu Narodowego w Warszawie, również zarządca chorzowskiego stadionu publicznie rozważa podjęcie podobnych działań.

 

Zdaniem dyrektora Stadionu Śląskiego, Marka Szczerbowskiego, Stadion Narodowy w Warszawie nie ma historii. Stadion Śląski ma, dlatego zderzają się tu dwie wartości - magia stadionu i jego nazwy, z drugiej strony prawdopodobne wpływy od sponsora. Sprawa będzie analizowana równie starannie jak kolory krzesełek na stadionie, a rozstrzygną ją władze województwa. Do rozważenia jest, czy można do nazwy Stadion Śląski wprowadzić jakiś człon i na ile wycenić prawa do nazwy. Podejrzewam, że stadion będzie Stadionem Śląskim dla ludzi niezależnie, co dopiszemy do jego nazwy.

 

Źródło: Dziennik Zachodni, NamingRights.pl

Najnowsze wiadomości

Raporty

okladka Strategie aktyw sm

Klienci

  • arena_legionowo_150_100.jpg
  • atlas_arena_nr.jpg
  • atlas_logo.jpg
  • b logo sm.gif
  • logonew ergohestia 100.png
  • pge_logo_150_100.jpg
  • um_lodz_150_100.jpg

Goście on-line

Odwiedza nas 17 gości .

created by Oskar Ręczkowski