szczecin

„…dla nas to duża odpowiedzialność, złożyć firmowy znak na tak ważnej dla Łodzi inwestycji. To w pewnym sensie jest nasz obywatelski obowiązek. Ale skorzysta na tym także miasto”

Prezes Atlasu Andrzej Walczak o zakupie Naming Rights do Atlas Areny.

Efektywne Naming Rights w Polsce

Spotify bliski pozyskania praw do nazwy stadionu Barcelony

Spotify BarcelonaSpotify, szwedzka firma zajmująca się stremingiem muzyki, jest bliska pozyskania praw do nazwy stadionu FC Barcelony - donosi szwedzka gazeta "as".

Stadion katalońskiego klubu ma przyjąć oficjalną nazwę "Camp Nou Spotify" za kwotę ok. 60-65 mln euro rocznie przez co najmniej 5 lat. Umowa naming rights ma być częścią większej współpracy sponsoringowej w ramach której Spotify zastąpiłby na koszulkach meczowych obecnego sponsora, japońskiego producenta opon Rakuten, którego umowa upływa w czerwcu 2022 r.

Informacje te będą wkrótce potwierdzone oficjalnie przez klub.

 

 

źródło: as, Sport Innovation

grafika: Barca Universal

 

Najnowsze wiadomości

Raporty

okladka Strategie aktyw sm

Klienci

  • arena_legionowo_150_100.jpg
  • atlas_arena_nr.jpg
  • atlas_logo.jpg
  • b logo sm.gif
  • logonew ergohestia 100.png
  • pge_logo_150_100.jpg
  • um_lodz_150_100.jpg

Goście on-line

Odwiedza nas 29 gości .

created by Oskar Ręczkowski